loading...
میهـــــــــن21
admin بازدید : 881 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Webbies

 

دنیایی متفاوت از خشم ، انتقام و هیجان را تجربه کنید

بازی تفنگ شما را به دنیایی از داستان های عاشقانه و هرج و مرج در غرب وحشی دعوت میکند.  کالتن شخصیت بازی مانند هر آمریکایی دیگری دیگر جایی برای ماجراجویی ندارد. اما دیر یا زود همه وارد سرنوشت او میشوند. و همه اتفاقات در زندگی او تغییر مسیر خواهند داد. وقتی بیگانگان بی هیچ دلیلی پدرش را کشتند خون جلوی چشمانش را گرفت.  اینک دنیا برای او تنها به یک نقطه ختم میشود و در قلب او تنها یک اشتیاق است… انتقام!  برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی ویژگی‌های این بازی جذاب: 

قابلیت بازی به دو حالت اول شخص و سوم شخص

ضای لذت بخش و جذاب غرب وحشی

بهترینهای بازی اکشن GTA

داستان های جداگانه علاوه بر مسیر داستان اصلی

شما میتوانید علاوه بر انجام وظیفه اساسی تان، ماموریت های جانبی را نیز همچون دستگیری مجرمان فراری انجام دهید.

مسابقات اسبدوانی فوق العاده

 

admin بازدید : 53 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

▐نسخه سالم و معتبر + کرک RELOADED ▐

نام : BioShock Infinite

سبک : Action

سازنده : 2K Games

ناشر : Irrational Games

پلتفرم : Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360 ، PlayStation Vita

تاریخ انتشار ایران : 6 فروردین 1392

تاریخ انتشار جهانی :Mar 26, 2013

این بار نیز با یک بازی مشهور و جالب دیگر به نام BioShock Infinite در خدمت شما هستیم.بازی که توسط شرکت مشهور 2K Games ساخته و انتشار یافته است. این بازی دارای حجم 17 گیگ بوده و داستان و گرافیک بسیار عالی را به گیمر ارائه می نمایید.شما در این بازی در نقش شخصی به نام  بوکر هستید.که به مراقبت و نگهداری از یک دختر می پردازد و اتفاقات حول این دو فرد می افتد. داستان بازی بسیار جالب است و در پایان بازی مشخص خواهد شد که تمام اتفاقات زیر نظر دختر است که شما از اون نگه داری می کنید. گرافیک بازی در حد بالایی قرار دارد و به گیمرها این امکان را می دهد تا در محیطی بسیار واقعی قدم بگزارند. از نقطه های قوت دیگر بازی می توان به تنوع سلاح ها ، مکان ها و رنگ ها اشاره نموده و زیبای دو چندانی را به بازی می بخشند. این بازی برای کامپیوترهای شخصی که  DirectX11 بر روی آنان نصب است قابل اجرا می باشد. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت میهن 21 دریافت نمایید.

admin بازدید : 205 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مافیا Mafia II Complete نسخه Black box

:: نسخه معتبر Black box ::

منتشر کننده: 2k Games

توسعه دهنده: 2k Games

ژانر: اکشن ماجراجویی تاریخی

نام انتشار: مافیا 2 کامل – جعبه سیاه

حجم: 2.9 گیگا بایت

مافیا 2 یک بازی به سبک تیراندازی سوم شخص می باشد که نگاهی به دنیای تاریک و بی رحم اوباش دارد. توسعه ای از بازی محبوب و معروف مافیا 1 که بیش از 2 میلیون بازیکن از سراسر دنیا را گرفتار خودش کرده بود . این تجسم جدید بازیکنان را با تجربه های هیجان انگیزی که به آنها اجازه می دهد دنیای بازی را آنگونه که می خواهند، کشف کنند، درگیر می کند و آنها را بیش از همیشه در بازی غرق می کند.

توضیحات:

مافیا 2 یک بازی به سبک تیراندازی سوم شخص می باشد که نگاهی به دنیای تاریک و بی رحم اوباش دارد. توسعه ای از بازی محبوب و معروف مافیا 1 که بیش از 2 میلیون بازیکن از سراسر دنیا را گرفتار خودش کرده بود . این تجسم جدید بازیکنان را با تجربه های هیجان انگیزی که به آنها اجازه می دهد دنیای بازی را آنگونه که می خواهند، کشف کنند، درگیر می کند و آنها را بیش از همیشه در بازی غرق می کند. ویژگی های آن شامل یک تجربه ی کامل از فیلم های گنگستری می شود . تنوع بسیار بالای حرکات رزمی و نبرد ها که شامل وسایل نقلیه هم می شوند. موسیقی متن متغیر با توجه به مود و حالت بازی و بسیاری موارد دیگر .

بازیکنان به خاطر موزیک هایی که از برترین نوازندگان و خوانندگان آن زمان امریکا انتخاب شده اند در آن دوران طلایی غرق می شوند! با استفاده از شخصیت پردازی های قوی و معتبر و روایت های قانع کننده، خط داستانی به تکامل رسیده بازی باعث می شود شما غبر ممکن بودن فرار از زندگی اوباش را درک کنید . در مبارزات ماشین به ماشین و نفر به نفر پر از آتش و گلوله که به یک تجربه سنگین و هیجان انگیز شکل می دهند شرکت کنید.

نسل جدید موتور پردازش تصویر 2k Czech   به بازیکنان این اجازه را می دهد که بدون وقفه و بارگذاری مجدد از فضاهای بیرونی به فضاهای درونی بروند.

تیم نویسنده ی مافیا 1 برای ارائه ی یکی دیگر از نوشته های قدرتمند که داستان تلاش برای زنده ماندن ، رقابت و مشکلاتی که هنگام دنبال رویایی آمریکایی بودن پیش می آید را به تصویر می کشد ،  برگشته اند.

admin بازدید : 40 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Far Cry 3

منتشر کننده: Ubisoft

گسترش دهنده: Ubisoft Montreal, Massive Entertainment, and Ubisoft Shanghai

سبک بازی: Action, Adventure

زبان بازی: En

حجم بازی:9.5GB

نسخه فایل:RELOADED

 نسخه جنجالی فارکرای 3 بلاخره منتشر شد.بعد از یک وقفه طولانی بعد از انتشار فارکرای 2 با گیم پلی ای فوق العاده عرضه شد. یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط یوبی‌سافت مونترال ساخته و توسط یوبی‌سافت منتشر شده‌است. این بازی در ۲۱ اکتبر ۲۰۰۸ در آمریکای شمالی انتشار یافت و در ۲۳ اکتبر ۲۰۰۸ در اروپا و استرالیا. نسخه اول آن توسط شرکت کرایتک ساخته شده‌بود که در ساخت این شماره هیچ نقشی نداشت. داستان این بازی در قاره آفریقا می‌گذرد.

اگر ازدنبال کنندگان بازی باشید حتما با روال این بازی آشنایی دارید بازی در سبک تیراندازی اول شخص است برای توضیحات تکمیلی و نحوه نصب و محیط بازی به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 91 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شکارهای خطرناک Cabelas Dangerous Hunts 2013

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

Cabelas Dangerous Hunts 2013 یکی دیگر از بازی های به سبک شکار می باشد. اما شما در این بازی نه آهویی خواهید دید و نه حیوانات از این دست بلکه شما در این بازی باید به شگار گربه سانان و سگسانان بزرگ جسته بپردازید و با شکار آنها امتیاز کسب کنید. و وسایل شکاری مختلف خریدای کنید.گرافیک بازی درحد بسیار مطلوبی می باشد و شما را در حال و هوایی یک شکار واقعی قرار می دهد شما باید به جستجوی شیرهای بپردازید و برای پیدا کردن آنها باید از صداهای اطراف واکنش دیگر حیوانات و ردپا ها کمک بگیرد و شیرها را شکار کنید.شما در این بازی می توانید با کسب امتیاز تفنگ های قویتر و سریعتر خریداری کنید.شما در این بازی به در 12 نقطه جهان به دنبال حیوانات وحشی خواهید گشت و با 20حیوان روبه رو خواهید شد. به عنوان مثال می توان به شکار شیرها در افریقا، شکار کرگدن در هند، شکار خرس های قطبی در روسیه و … اشاره نمود. گاهی اوقات نیز شما در این بازی باید حیوانات را زنده دستگیر کیند که یکی دیگر از وظایف شماست.شما باید قبل از حرکت به مناطق مربوطه خود را به تجهیزات شکار پیشرفته مجهز کنید تا از کشته شدن خود توسط حیوانات وحشی جلوگیری کنید. بایستی به راهنمایی های کارشناسان منطقه به دقت توجه کرده و قبل از رفتن به مناطق آن ها را مرور کنید. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 282
  • بازدید کلی : 8,840