loading...
میهـــــــــن21
admin بازدید : 36 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ و فوق العاده زیبای حمید عسکری به نام بن بست با بالاترین کیفیت
ترانه : زهرا کلاته , آهنگ : حمید عسکری , تنظیم : محمد مجرلو
این آهنگ مربوط به تیتراژ آغازین سریال دختران حوا می باشد.

 

MP3 – 128

Hamid Askari – Bonbast (Orginal)

متن آهمگ حمید عسکری به نام بن بست:

فقط از شرم چشماته تموم سر به زیری هام

نمی دونم بدون تو من از آینده چی می خوام

نمی دونم از این بن بست به سمت عشق بر گردم

تو راهی رو به من با کن می دونم خیلی بد کردم

♫♫♫♫♫♫

کسی جز تو نمی دونه چقدر محتاج دیروزم

بگو بر گرده اون لحظه که من عمر می سوزم

اختصاصی برای  رسانه پاپ موزیک

نمی تونم از این بن بست به سمت عشق بر گردم

تو راهی رو به من با کن می می دونم خیلی بد کردم

فقط از شرم چشمات تمام سر به زیری هام

نمی دونم بدون تو من از آینده چی می خوام

نمی تونم از این بن بست به سمت عشق برگردم

تو راهی رو به من وا کن می دونم خیلی بد کردم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 255
  • بازدید کلی : 8,813