loading...
میهـــــــــن21
admin بازدید : 34 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

رمان ایرانی و عاشقانه آسمان دیشب ، آسمان امشب | safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه آسمان دیشب ، آسمان امشب | safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : آسمان دیشب ، آسمان امشب

رمان ایرانی و عاشقانه آسمان دیشب ، آسمان امشب | safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : مهسا نجف زاده

رمان ایرانی و عاشقانه آسمان دیشب ، آسمان امشب | safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۱۳٫۰۱ مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه آسمان دیشب ، آسمان امشب | safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : ۱۰۵۹

رمان ایرانی و عاشقانه آسمان دیشب ، آسمان امشب | safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

سارا مجد . باید داستان رو بخونید تا بفهمید این دختر چقدر متفاوت تر از چیزی که فکر می کنید .
یک تصادف ساده چقدر می تونه زندگی شما رو عوض کنه ؟ یک آشنایی چطور ؟ سارا مجد ! سوال اصلی اینه که یه تصادف، یه آشنایی می تونه چیزی رو توی زندگی سارا عوض کنه ؟ گزینه درست کدومه ؟
گزینه های زیادی برای انتخاب کردن دارید پس صبورانه و با دقت انتخاب کنید . زمان پاسخ گویی تا آخرین پست .
۱) ابدا ۲) غیرممکنه ۳) به هیچ عنوان ۴) عمرا ۵) نه ۶) شاید ۷) هیچ کدام ۸) تمام گزینه ها صحیح می باشد .

می خوام شما رو با دنیای سارا مجد آشنا کنم . با علاقه ها و احساسات و جزء جزء وجود و هستی اش .
باهاش همراهتون کنم . در موردش قضاوت نکنید . فقط از دور نگاهش کنید .
اون کمی متفاوتِ به این تفاوت احترام بزارید . .

admin بازدید : 31 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

رمان ایرانی و عاشقانه طالع ماه | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه طالع ماه | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : طالع ماه

رمان ایرانی و عاشقانه طالع ماه | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۳٫۸۷ مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه طالع ماه | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : ۴۴۹

رمان ایرانی و عاشقانه طالع ماه | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

پریماه یه دختر تنهاست که غمها و کمبودهای زیادی توی زندگیش داره . سعی میکنه این کمبوداشو برطرف کنه . ولی همیشه هم راه درست و نمیره . بعضی وقتا هم چوب ندونم کاریاش و میخوره . تصمیم میگیره خودش و وارد زندگی پسری بکنه تا بتونه زندگی راحتی داشته باشه ولی . …..

admin بازدید : 49 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آلیس در سرزمین عجایب Alice in Wonderland

در این بازی علاوه بر ملاقات شخصیت های مورد علاقه تان دنیایی جدید را کشف خواهید کرد و با کمک به آلیس سرنوشت سرزمین عجایب را رقم می زنید. کلید رمز سرزمین عجایب در یک خانه ی متروکه است. اشیاء گم شده و معماهای گیج کننده در این سفر سر راه شما قرار می گیرند. با همراه شدن با این بازی در فضای شگفت آور سرزمین عجایب، روز خود را با شخصیت های جدیدی که در این ماجرا با آنها آشنا می شوید بگذرانید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت میهن 21 دریافت نمایید.

admin بازدید : 50 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی سیاره آلوده Infested Planet

در بازی Infested Planet شما فرماندهی یک تیم 5 نفره از سربازان جسور را برعهده دارید. دشمنان شما 100,000 موجود فضایی بیگانه هستند که باید با آنها مقابله کنید. این موجودات کم کم اطراف شما را احاطه می کنند و هر لحظه حلقه محاصره تنگ تر و تنگ تر میشود. شما فقط باید با قدرت فکر خود در میان این جنگ نا برابر تاکتیکی را پیاده سازی کنید که از آنها پیشی بگیرید و با پیش دستی کردن بر دشمنان مانع نزدیک شدن آنها به افرادتان و سقوط پایگاه شوید. همچنین در این بازی 21 نوع سلاح مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که از آنها می توانید برای نابود سازی موجودات بیگانه استفاده کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت میهن 21 دریافت نمایید.

admin بازدید : 61 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

Call of Juarez Gunslinger

منتشر کننده  Ubisoft
توسعه دهنده: Techland
ژانر: اکشن
نام فایل منتشر شده:  Call.of.Juarez.Gunslinger-RELOADED
حجم: 4.23  گیگابایت

 از گرد و غبار یک معدن طلا گرفته تا گل و خاک یک مهمانخانه! Call Of Juarez یک بیعت حقیقی با دنیای غرب وحشی است. داستانی افسانه ای! در سفرهای افسانه‌ای و حماسی غرب وحشی زندگی کنید. در دنیای یک شکارچی ظالم بیرحم که سردسته قانون شکنان غرب است زندگی کنید. مرزی بین انسان و حماسه! این بازی ماجراجویانه با اتفاقات بیادماندنی خود پرده از حقیقت ناگفته‌ی فرای افسانه‌های باشکوه غرب قدیم برمی‌دارد.

admin بازدید : 41 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PC

بازی هیجانی که در اصل از بازی Resident Evil Revelations در سیستم Nintendo 3DS برای علامندان این بازی ایجاد می شد اکنون برای سیستم های خانگی و کامپیوتر منتشر شده. نسخه جدید دارای تصاویر اچ دی با کیفت بالا، افکت نور پیشرفته، و تجربه کیفیت صدای همه جانبه به خانه های شما بازگشته است. این نسخه جدید، شامل محتوای جدیدی از جمله؛ دشمنان وحشتناک جدید، حالت بازی دشوارتر، ادغانم برخی ویژگی های نسخه قبلی و نیز بهینه سازی حالت حمله (Raid Mode) در بازی می باشد. در این حات بازی، شما میتوانید بصورت آنلاین تک نفره یا گروهی در ماموریت هایی که به شما داده می شود دشمنانتان را از پا دربیاورید و بدین ترتیب شخصیت های بازی را تقویت و اسلحه های پیشرفته را نصیب خود کنید.

اسلحه های جدید، مجموعه مهارت ها، و شخصیت های قابل بازی از جمله؛ Hunk ، تجربه جدیدی از بازی به سبک (Raid Mode) را برای شما به ارمغان می آورند. وحشتی که برای بقا و زنده ماندن در بازی اتفاق میافتد شما را به اتفاقاتی که در  Resident Evil 4 و Resident Evil 5 افتاده بود میبرد و پرده از حقایقی راجع به ویروس T-Abyss بر میدارد. اکشن بازی بر روی یک کشتی آغاز می شود . جایی گوشه به گوشه ان را وحشت و ترس فرا گرفته. با اسلحه و تجهیزات محدود باید از این شرایط جان سالم بدرببرید …

admin بازدید : 33 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی اکشن و هیجان انگیز Zeno Clash 2

▐نسخه سالم و معتبر + کرک-RELOADED ▐


ژانر: اکشن
ناشر: Atlus
توسعه دهنده: گروه ACE
نام فایل منتشرشده: Zeno.Clash.2-RELOADED
حجم: 2.20 گیگابایت
تاریخ انتشار: آوریل 30، 2013

گروه Reloaded جدیدترین بازی اکشن خود را با نام “Zeno Clash 2”  برای کامپیوتر روانه بازار کرده است. نوع بازی مبارزه‌ای تک نفره و اول شخص میباشد. “Zeno Clash 2” ادامه‌ی ماجراهای Ghat در بازی اول است. این بازی شامل یک گیم‌پلی با پایان نامشخص است که میتواند هر پایانی داشته باشد. بازی همچنین  دارای محیط‌های متعدد بسیاری  برای کشف کردن است. نسخه دوم Zeno Clash  دارای عناصر GPR برای بازی خشن‌تر و خونین‌تر است. با طراحی حرفه‌ای و نوع بازی مشت زنی بصورت اول شخص، ورژن دوم بازی از هر جهت بهتر، گسترده‌تر و جسورانه‌تر از نسخه اول میباشد.
جهانی با شکوه و جلال خیره کننده و هیجان انگیز برای اکتشاف در انتظار شماست..شما به عنوان GHAT، که شخصیت اصلی بازی است میتوانید جهان فوق العاده و مناظر طبیعی و معماری دنیای او را کشف کنید.! به دنیای او خوش امدید…علاوه بر شخصیت‌هایی که در بازی اول بودند و در بازی دوم نیز پیشرفته تر شدند،  منتظر صحنه‌های حیرت انگیز ، موجودات شگفت آور و سلاح‌های جدید و خلاقانه باشید… تمام کسانی که این بازی را امتحان میکنند از تجربه ای بسیار لذت بخش و واقعی میگویند..!!

admin بازدید : 35 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Metro Last Light برای PC

▐نسخه سالم و معتبر + کرک-RELOADED ▐

نام فایل منتشرشده :  Metro_Last_Light
حجم : 8.55 گیگابایت / 80F
ناشر : Deep Silver
توسعه دهنده:  4A Games
ژانر : تیر انداز اول شخص
تاریخ انتشار :  2013/05/14
زبان: انگلیسی
سال 2034 است. در زیر خرابه های اخر الزمانی موسکو ، در تونل های مترو، بازماندگان نسل بشر با تهدیدهای مرگبار خارج و داخل محاصره شده اند.!.. موتانت ها ( Mutants) ، در دخمه های زیرین متروکه کمین کرده اند و در آسمان مسموم بالا در حال شکار اند. اما شهرهای ایستگاهی مترو بجای متحد بودن، در حال جنگ مدارم بر سر قدرت غایی هستند؛ یعنی یک وسیله آخر الزمانی فوق یشرفته از خرانه نظامی D6. جنگی داخلی در حال اتفاق افتادن است که میتواند نسل بشریت را بریا همیشه از روی زمین پاک کند. شما کلید نجات این جهان پر گناه و نا امید هستید .. درست مثل Artyom…آخرین نور در تاریکترین ساعات..!!

admin بازدید : 881 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Webbies

 

دنیایی متفاوت از خشم ، انتقام و هیجان را تجربه کنید

بازی تفنگ شما را به دنیایی از داستان های عاشقانه و هرج و مرج در غرب وحشی دعوت میکند.  کالتن شخصیت بازی مانند هر آمریکایی دیگری دیگر جایی برای ماجراجویی ندارد. اما دیر یا زود همه وارد سرنوشت او میشوند. و همه اتفاقات در زندگی او تغییر مسیر خواهند داد. وقتی بیگانگان بی هیچ دلیلی پدرش را کشتند خون جلوی چشمانش را گرفت.  اینک دنیا برای او تنها به یک نقطه ختم میشود و در قلب او تنها یک اشتیاق است… انتقام!  برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

برخی ویژگی‌های این بازی جذاب: 

قابلیت بازی به دو حالت اول شخص و سوم شخص

ضای لذت بخش و جذاب غرب وحشی

بهترینهای بازی اکشن GTA

داستان های جداگانه علاوه بر مسیر داستان اصلی

شما میتوانید علاوه بر انجام وظیفه اساسی تان، ماموریت های جانبی را نیز همچون دستگیری مجرمان فراری انجام دهید.

مسابقات اسبدوانی فوق العاده

 

admin بازدید : 53 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

▐نسخه سالم و معتبر + کرک RELOADED ▐

نام : BioShock Infinite

سبک : Action

سازنده : 2K Games

ناشر : Irrational Games

پلتفرم : Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360 ، PlayStation Vita

تاریخ انتشار ایران : 6 فروردین 1392

تاریخ انتشار جهانی :Mar 26, 2013

این بار نیز با یک بازی مشهور و جالب دیگر به نام BioShock Infinite در خدمت شما هستیم.بازی که توسط شرکت مشهور 2K Games ساخته و انتشار یافته است. این بازی دارای حجم 17 گیگ بوده و داستان و گرافیک بسیار عالی را به گیمر ارائه می نمایید.شما در این بازی در نقش شخصی به نام  بوکر هستید.که به مراقبت و نگهداری از یک دختر می پردازد و اتفاقات حول این دو فرد می افتد. داستان بازی بسیار جالب است و در پایان بازی مشخص خواهد شد که تمام اتفاقات زیر نظر دختر است که شما از اون نگه داری می کنید. گرافیک بازی در حد بالایی قرار دارد و به گیمرها این امکان را می دهد تا در محیطی بسیار واقعی قدم بگزارند. از نقطه های قوت دیگر بازی می توان به تنوع سلاح ها ، مکان ها و رنگ ها اشاره نموده و زیبای دو چندانی را به بازی می بخشند. این بازی برای کامپیوترهای شخصی که  DirectX11 بر روی آنان نصب است قابل اجرا می باشد. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت میهن 21 دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 274
  • بازدید کلی : 8,832