loading...
میهـــــــــن21
admin بازدید : 186 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی جدید افسانه جیمز باند James Bond 007 Legends

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

James Bond 007 Legends نام بازی ای نام آشنا برای گیمرهای سبک تیراندازی است.حتما با سری قبل این بازی آشنا هستید. نسخه قبل این بازی golden eye reloaded نام داشت. این بازی به صورت اول شخص ساخته شده و بر خلاف نسخه blood stone  که سوم شخص بود عمل کرده است اما می توان گفت بسیار خوب عمل کرده و پیشرفت بسیار زیادی نسبت به نسخه قبل یعنی golden eye reloaded داشته است و اِلمان های زیادی به بازی اضافه شده است.

مانند نسخه های قبل شما هر فردی را می توانید از سر راه خود بردارید تمامی ابزار لازم به شما داده شده استو یا می توانید با تجهیزات جالبی که باند در اختیار دارد، مراحل را به صورت مخفی-کاری به پایان برسانید. یکی از وسایل همراه شما، یک ساعت مخصوص است که نوعی رادار در آن وجود دارد و به شما موقعیت دشمنان را نشان می دهد. حالت اول-شخص چالش های بسیار خوبی به وجود آورده و بازیکنان با قسمت های هیجان انگیزی در طول بازی مواجه می شوند. در ۰۰۷ Legends شاهد Set Peaceهای مختلفی هستید که صحنه های اکشن نفس گیری را به نمایش درمی آورند. بازی در این قسمت ها هیچ محدودیتی را رعایت نکرده و انواع و اقسام درگیری ها را مشاهده خواهید کرد. یکی از صحنه های جالبی که به تازگی از این عنوان به نمایش درآمده، مربوط به شخصیت گوستاو گریوز (Gustav Graves) از فیلم Die Another Day بود. این صحنه شبیه آن چیزی درآمده بود که قبلاً در بازی Fight Night شاهد بودیم و حالت اول-شخص بازی نیز کمک می کرد که جاخالی دادن از حمله های مختلف هیجان انگیز باشد. صحنه بعدی بازی نیز مربوط به فیلم Die Another Day بود که در آن جیمز باند با یک اتومبیل Aston Martine در تعقیب یکی از اهدافش بود. او به دنبال یکی از آدم بدها است که از اتومبیلش بمب پرتاب می کند.. حالت کلی سری فیلم های جیمز باند به این شکل است که هر کدام از آن ها در منطقه های مختلف که دارای آب و هوای گوناگون هستند، رخ می دهند

admin بازدید : 28 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Into The Dark

منتشر کننده: UIG Entertainment

گسترش دهنده: HomeGrown Games

سبک بازی: Action (Shooter) / 3D / 1st Person

زبان بازی: En

حجم بازی:3.5GB

نسخه فایل:RAR

یکی دیگر از بازی های جدید در سبک تیر اندازی و ماجراجویی Into The Dark  است در سبک تیراندازی و ماجراجویی تولید شده است. گیم پلی بینظیر و بهره گیری از RGB قدرتمند نشان میدهد با بازی ای بسیار عالی مواجهیم داستان سرای این بازی برنده جایزه بهترین داستان بازی را به خود اختصاص داده است با بهره گیری از موتور گرافیکی بسیار بالا در سبک تیر اندازی و ماجراجویانه این بازی را به یک بازی بسیار منحصر به فرد در این ژانر تبدیل کرده است.هیجان و استرس در این بازی در اوج خود قرار دارد شما باید با طی کردن مراحلی پر از رعب و وحشت به سرانجام مسیر این بازی برسید که در حال حاظر میتوانید ویژگی ها , نحوه نصب و تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب مشاهده نمائید.

admin بازدید : 68 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده زیبای ندای وظیفه || Call Of Duty Black Ops

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

منتشر کننده: Activision

گسترش دهنده: Treyarch

سبک بازی: First-Person Shooter

زبان بازی: En

حجم بازی: 14.6 GB

نسخه فایل: RAR

ندای وظیفه: بلک اپس (به انگلیسی: Call of Duty: Black Ops) یک بازی ویدیویی در سبک اول شخص تیراندازی است که در ۹ نوامبر ۲۰۱۰ توسط شرکت اکتیویژن برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ویندوز منتشر شد. اما اکنون نسخه جدید این بازی قابل دریافت از سایت میهن 21 است.وقایع بازی در طول جنگ سرد و در مناطق مختلفی از جهان نظیر ویتنام، کوبا و کوهستان‌های برفی روسیه رخ می‌دهد. Black Ops در دوران ابتدایی جنگ سرد و در سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۸ و در ادامه ی call of dutty word at war روایت می‌شود. دورانی که آمریکا و شوروی به شکل‌های گوناگون و در نقاط مختلف دنیا برای یکدیگر خط و نشان می‌کشیدند، اما از ترس استفاده از سلاح‌های هسته‌ای و آغاز جنگ جهانی سوم، جرات رو در رویی مستقیم با یکدیگر را نداشتند. در این میان سازمان‌های جاسوسی آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت پروژه‌های نظامی شوروی، دست به عملیات‌هایی سری در خاک کشورهایی می‌زدند که امکان حضور ارتش شوروی نیز در آن وجود داشت. کلیت داستان Call of Duty: Black Ops نیز بیشتر بر روی این عملیات‌ها استوار است.

شخصیت اصلی این بازی با نام میسون (به انگلیسی:Mason) از مامورین ویژه سازمان SOG است که در طول داستان وی زیر شکنجه گرفته می‌شود تا بتوانند اطلاعات مربوطه را از وی خارج کنند. و رویه داستان بر همین اساس پیش می‌رود. و mason توسط دراگویچ شستشوی مغزی شده اعدادی را در مغز او ریخته تا پس از شنیدن آن بمب nova6 را منتشر کند.

admin بازدید : 36 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Testament of Sherlock Holmes

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

این بار نیز مفتخریم تا یکی دیگر از بازی های جالب به سبک ماجرایی را خدمت کاربران گرامی سایت ایرانیان دانلود معرفی نماییم. چند سالی است که سبک بازی ماجرایی جای خود را به دیگر سبک ها داده است و این روز ها کمتر بازی به این سبک ساخته می شود.اما به تازگی نیز نسخه جدید سری بازی های Sherlock Holmes راهی بازار شده تا دوستداران این سبک بتوانند ساعت های پر از معمایی را با این بازی دوست داشتنی تجربه کنند. بازی های ماجرایی همیشه با داستان بسیار جالبی که دارند شناخته می شوند. بازی Sherlock Holmes نیز از این قاعده بی بهره نیست و به علت داستان بسیار جالبی که دارد مورد توجه بسیار از گیمرها قرار گرفته است.گروهی از کودکان مشغول خواندن یکی از داستان های شرلوک هولمز می شوند و چیزی که آن ها می خوانند به صورت بازی برای بازیکنان به نمایش درمی آید. ماجرا از جایی آغاز می شود که هولمز به همراه دکتر واتسون (Dr. Waston) برای بررسی صحنه یک دزدی به خانه فرد ثروتمندی می روند. این شخص دارای گردنبند بسیار ارزشمندی بوده که به ظاهر به سرقت رفته و اکنون از هولمز و واتسون درخواست کمک کرده است. و بعد حل این معما و پیدا کردن گردنبند مشخص بعد از چند روز مشخص می شود که گردنبند تقلبی است و شما دوباره وارد یک معمای دیگر می شود و در ادامه با افراد مختلف دیگری نیز ملاقات می کنید و باید سرنخ ها را یکی پس از دیگری حل نمایید.کیفیت طراحی محیط و بافت های به کار رفته در آن ها قابل قبول  هستند. محیط ها بسیار متنوع و زیبا از کار درآمده اند و نمای اواخر قرن 18 میلادی به خوبی در آن ها دیده می شود. خانه ها و محیط هایی که در آن ها حضور پیدا می کنید، بسیار زیبا طراحی شده اند به خوبی شما را در فضای رمز آلود بازی قرار می دهند. البته طراحی شخصیت ها چندان جالب از کار درنیامده که برای این بازی واقعاً جای تأسف دارد. ضعف در انیمیشن های شخصیت ها کاملاً مشهود است و حرکات صورت نیز اصلاً خوب از کار درنیامده است. اگر این قسمت بهتر از این می بود، مطمئناً بازی در قسمت گرافیک یک نمایش بهتر داشت.شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت میهن 21 دریافت نمایید.

admin بازدید : 145 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی 2 Painkiller Hell and Damnation - نفرین شدگان 2

منتشر کننده: Nordic Games

گسترش دهنده: The Farm 51

سبک بازی: Action

زبان بازی: En

حجم بازی:2 Gb

نسخه فایل: Repack

Painkiller عنوان یک بازی تخیلی اکشن است  که در سرار دنیا طرفداران بسیاری دارد که هرسال بی صبرانه منتظر انتشار نسخه جدیدی از این بازی محبوب هستند.Painkiller Hell and Damnation نام نسخه جدید این بازی است که به تازگی توسط کمپانیNordic Games روانه بازار شد. اگر یکی از گیمر های این بازی بوده باشید در نسخه قبل خاطراتی پر از ترس و وحشت با یک ژانر اکشن دیوانه وار بود. شیطان بازگشته است ، این یعنی یکبار دیگر دانیل گارنر میبایست در مقابل شیاطین ایستاده و با آنها مبارزه کرده تا آنان را نابود سازد.

شیطان بازگشته است و قدرت های شیطانی در قالب هزاران موجود تاریکی که در حال جنگ برای سرنوشت ارواح  گرفتارشان در برزخ هستند ، نمایان می شوند . هم اکنون همه چیز به دنیل گارنر بستگی دارد که آیا می تواند در این وضعیت نا مطلوب نفرین تاریکی ، شیاطین و ارواح خبیث را از سر راه خود بردارد؟ آیا قادر است همچین موجودات قدرتمندی را نابود کند و از این جهنم رهایی یابد ؟ شما در این بازی نقش دانیل گارنر را بر عهده دارید که میخواهد در مقابل شیاطین ایستاده و آنها را نابود کند. یادتان باشد که سرنوشت در دستان شماست.

admin بازدید : 33 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Dogfight 1942

|  نسخه معتبر RELOADED + کرک |

کاهش حجم از 3 گیگ به 1.30 گیگ بدون حدفیات

Dogfight 1942 یکی دیگر از بازی های جالب برای کنسول های PC می باشد این بازی چندین روز پیش برای اولین بار برای کنسول  XBX منشر گردید و حال نیز برای کنسول های PC منشر شده.این بازی شبیه ساز جنگ های هوایی جنگ جهانی دوم است. که به طور جالب و شورانگیز طراحی شده است. گرافیک بازی درحد قابل قبولی قرار دارد و به گیمر امکانات زیادی از جمله انتخاب هواپیما, خلبانی در بیشتر نقاط اروپا و همچنین انتخاب تفنگ های متعدد است. وظیفه شما در این بازی انجام بیش 50 مامورت مختلف با هواپیماهای جنگی است و بعد از اتمام ماموریت نیز فرود هواپیما در یک مکان امن یکی دیگر از دغدغه های شما خواهد بود. صداپردازی و جهت دوربین از نکات خوب این بازی به شمار می آید و همچنین شما می توانید این بازی را به صورت شبکه یا آنلاین نیز بازی کنید و با دوستان خود لحضات شاد زیادی را تجربه کنید. این بازی دارای حجم کم می باشد و به تمام یکسانی که به بازی های جنگی علاقه دارند توصیه می شود. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت میهن 21  دریافت نمایید

admin بازدید : 91 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شکارهای خطرناک Cabelas Dangerous Hunts 2013

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

Cabelas Dangerous Hunts 2013 یکی دیگر از بازی های به سبک شکار می باشد. اما شما در این بازی نه آهویی خواهید دید و نه حیوانات از این دست بلکه شما در این بازی باید به شگار گربه سانان و سگسانان بزرگ جسته بپردازید و با شکار آنها امتیاز کسب کنید. و وسایل شکاری مختلف خریدای کنید.گرافیک بازی درحد بسیار مطلوبی می باشد و شما را در حال و هوایی یک شکار واقعی قرار می دهد شما باید به جستجوی شیرهای بپردازید و برای پیدا کردن آنها باید از صداهای اطراف واکنش دیگر حیوانات و ردپا ها کمک بگیرد و شیرها را شکار کنید.شما در این بازی می توانید با کسب امتیاز تفنگ های قویتر و سریعتر خریداری کنید.شما در این بازی به در 12 نقطه جهان به دنبال حیوانات وحشی خواهید گشت و با 20حیوان روبه رو خواهید شد. به عنوان مثال می توان به شکار شیرها در افریقا، شکار کرگدن در هند، شکار خرس های قطبی در روسیه و … اشاره نمود. گاهی اوقات نیز شما در این بازی باید حیوانات را زنده دستگیر کیند که یکی دیگر از وظایف شماست.شما باید قبل از حرکت به مناطق مربوطه خود را به تجهیزات شکار پیشرفته مجهز کنید تا از کشته شدن خود توسط حیوانات وحشی جلوگیری کنید. بایستی به راهنمایی های کارشناسان منطقه به دقت توجه کرده و قبل از رفتن به مناطق آن ها را مرور کنید. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.

admin بازدید : 66 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Viking Battle for Asgard

این بار نیز مفتخریم تا بازی دیگر را برای شما عزیزان آماده ی دانلود نماییم.Viking Battle for Asgard یک بازی جدید به سبک اکشن می باشد که در زمان های قدیم اتفاق می افتد. شما در این بازی در نقش یک جنگجوی Viking که توسط ارتش مردگان در حال جنگ هستید این ارش را Hel که فردی بسیار شرور است رهبری می کند. شما باید در مقابل این مرد مقابله کنید و از مردم و شهر خود دفاع کنید. گرافیک بازی در حد مطلوبی می باشد و صداپردازی آن نیز توسط افراد مشهور و بازیگران مختلف ضبط شده است. شما در این بازی با جادو های مختلفی رو به رو خواهید شد که باید با آنها به گونه های متفاوتی مقابله کنید. شما نیز می توانید از جادو های مختلفی بهره بگیرید و با استفاده از این جادوها ارتش خود را قوی تر کنید. از دیگر امکانات این بازی امکان آنلاین بازی کردن آن است.همچنین گوناگونی سلاح ها از دیگر امکانات خوب این بازی می باشد. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت میهن 21 دریافت نمایید.

admin بازدید : 35 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جالب مدال افتحار-Medal of Honor Warfighter

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

بالاخره انتظارها به پایان رسید و بازی بسیار جالب Medal of Honor Warfighter چند ساعت پیش بطور رسمی برای کنسول های pc منتشر گردید. EA که شرکت سازنده ی این بازی است. اعلام کرده که این بازی بهترین بازی این سال خواهد شد.چند روز پیش نسخه ی XBOX این بازی منتشر گردید بود و از همان ابتدا با فروش بسیار بالایی برخوردار شد. ما نیز به علت طرفداران زیادی که این بازی دارد نسخه ی PC را آماده ی دانلود شما عزیزان نموده ایم. موتور این بازی برگرفته از بازی جالب Frostbite 2 می باشد. که البته با تغییراتی همراه است. گرافیک بازی نیز در حد بسیار مطلوبی قرار دارد. شما در این بازی شاهد منظرهای بسیار زیبایی خواهید بود. به عنوان مثال همگروهی های شما به علت برخورد با اشیاء به زمین می خورند و هر بار به گونه های متفاوتی بر می خیزند یا بازدن گلوله های زیاد بر تنه های درخت می توانید درخت را قطع کنید و بسیاری از این ها که بیان گر گرافیک بسیار جالب و زیباست.اما داستان بازی نیز به اندازه ی گرافیک بازی بسیار بالا می باشد. شما در نقش سرباز وظیفه شناس آمریکایی در این بازی به کشورهای مختلف از جمله کشور های آفریقایی ،فلیپین و…می روید و باید باتروریست های این کشورها مبارزه کنید. در ابتدا شما با با سربازان دیگر  از طریق دریا وارد کشور سومالی می شود در ابتدا تمام چیز ها به صورت عادی نمایان می شود اما شما باید سنگر به سنگر پیش روی کنید در حال پیشروی هستید که ناگهان منوری  از فاصله ی دوری به هوا پرداب می شود و تیر به شنانه شما اصابت می کند و شما مجروح می شوید این آغاز اولین مرحله از این بازی بسیار جالب می باشد. در ادامه دوست شما به کمکتان می آید و شما را نجات می دهد.و بقیه اتفاقات بازی اتفاق می افتد این بازی یکی از برترین بازی های امسال می باشد که به همه علاقه مندان به این گونه بازی های پیشنهاد می شود شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت میهن 21  دریافت نمایید.

admin بازدید : 56 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Mark of the Ninja

| نسخه ی سالم و معتبرFLT |

این بار نیز مفتخریم تا بازی جالب دیگری را اماده ی دانلود کاربران محترم سایت ایرانیان دانلود نماییم.Mark of the Ninja یکی از بازی های جالبی می باشد که چند روز پیش نسخه ی تتا این بازی منتشر گردید و حالا نیز نسخه ی FLT که نسخه ی نهایی این بازی می باشد منتشر گردیده است.  این بازی تقریبا شبیه به بازی Shank می باشد. شما باید در این بازی از جنگ های رو در رو تا حد امکان اجتناب نمایید چون هدف اصلی شما به عنوان یک نینا در این بازی دیده نشدن است.  روند بازی فراتر از مبارزه با شمسیر و تکه تکه  کردن است. روی بدن نینجایی که کنترل او را به دست گرفته اید، خالکوبی های  زیادی دیده می شوند که هر کدام از آن ها یک توانایی ویژه را به او می دهند. قابلیت هایی مانند: Hookshots ،Shuriken، راه رفتن روی دیوار و سایر موارد از قدرت های جالب توجه این نینجا خواهند بود. در طول بازی از این قابلیت ها زیاد به دست خواهید آورد. و شخصیت های خود را تکامل خواهید داد. از دیگر چالش های شما در این بازی حل معما های سخت و پیچیده می باشد که همراه با کشف اسرار جدید خواهد بود شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایتمیهن 21 دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 295
  • بازدید کلی : 8,853